«Бачимо динаміку усіх звернень мешканців і можемо приймати відповідні управлінські рішення», - В. Бартошик про роботу «Гарячої лінії міста» Марія Демчина

Як розповіла директор департаменту адміністративних послуг ЛМР Валентина Бартошик, нове програмне забезпечення, на яке з червня цього року перейшла «Гаряча лінія міста», дало змогу пришвидшити і оптимізувати не лише роботу «Гарячої лінії», а й всіх ЛКП, районних адміністрацій, департаментів міської ради тощо. Програма дає змогу аналізувати роботу служб міста та бачити динаміку звернень і терміни їх закриття.


«З червня ми перейшли на нове програмне забезпечення, яке на сьогодні дає можливість нам робити правильний моніторинг звернень, які надходять на «Гарячу лінію міста». Ми розробили звіт, який дає можливість бачити динаміку по всіх зверненнях мешканців, які надходять. На ранок кожного дня ми маємо динаміку, загальну кількість звернень за місяць, і бачимо по блоках – це районні адміністрації, ЛПК, також окремий блок – це департаменти, яким підпорядковані управління, і також окремо – великі комунальні підприємства.

За результатом звіту ми бачимо повністю всю кількість звернень за останній місяць, бачимо, що є в роботі – скільки зараз кожен підрозділ опрацьовує звернень, і також ми бачимо загальну кількість протермінованих звернень. Кожен відповідальний підрозділ бачить динаміку по зверненнях і може приймати відповідні управлінські рішення», - розповіла Валентина Бартошик, директор департаменту адміністративних послуг ЛМР.

Зазначимо, що нове програмне забезпечення автоматизує контакт оператора з тим, хто телефонує, так як дзвінок одразу обробляється і всі дані автоматично потрапляють в базу даних. Оператору ж потрібно внести лише проблемне питання, з яким звертається мешканець, і передати його виконавцю. Також за умови оперативного внесення інформації виконавцями робіт і оператором «Гарячої лінії міста» – є змога одразу бачити актуальну інформацію про роботи служб міста на порталі 15-80. Повідомлення можна відсортувати за авторами (управління, комунальні підприємства) або за адресами, яких вони стосуються. Виконавцям, тобто працівникам відповідних управлінь чи районних адміністрацій, автоматично приходитиме нагадування про протерміновані звернення мешканців.

Окрім того, тепер зателефонувати на короткий номер 1580 тепер можна не лише зі стаціонарного телефону, а й з мобільного. З 21 квітня дзвінки на 1580 доступні для абонентів оператора Vodafone безкоштовно, а з 15 серпня – доступні і для абонентів мобільного оператора Лайфселл.

Найпопулярніші новини сьогодні

18 Жовтня, 2017 Середа
17 Жовтня, 2017 Вівторок
більше новин