«По Шевченківському району маємо найменший термін закриття звернень», - В. Бартошик Марія Демчина

Завдяки новому програмному забезпеченню, яке встановили для «Гарячої лінії міста», зателефонувати мешканцям тепер значно простіше, а всі звернення опрацьовують в автоматичному режимі. Також в тестовому режимі працює окремий портал 15-80 http://1580.lviv.ua/ [ http://1580.lviv.ua/ ] , зайшовши на який можна дізнатись актуальну інформацію про роботу служб міста. Як поінформували в департаменті адміністративних послуг, є позитивна динаміка у двох районах Львова щодо скорочення терміну закриття звернень, а також у трьох районах – щодо скорочення терміну виконання робіт виконавцями. 


«Ми аналізуємо, яким чином служби міста реагують на звернення мешканців і протягом якого часу забезпечують їх виконання. Позитивна динаміка є в Залізничному районі щодо дорожнього покриття, у Шевченківському районі – щодо стану прибудинкових територій, під’їздів та ліфтів, у трьох районах – Личаківському, Сихівському і Шевченківському є позитивна динаміка і скорочений термін реагування на звернення щодо теплопостачання і гарячої води. 

Важливо те, що коли розглядаємо показники таких служб, як, до прикладу, «Львівсвітло», то тут є відповідальність не лише районних адміністрацій, а й обслуговуючої компанії, тому маємо можливість аналізувати і робити прив’язку не лише до районної адміністрації, а також до безпосереднього виконавця», - розповіла директор департаменту адміністративних послуг ЛМР Валентина Бартошик.

За її словами, Залізничний район, порівняно з іншими районами, покращив свої показники – скоротив терміни реагування, а по Шевченківському району є найменший термін закриття звернення, порівняно з іншими районами міста.

Нагадаємо, нове програмне забезпечення автоматизує контакт оператора з тим, хто телефонує, так як дзвінок одразу обробляється і всі дані автоматично потрапляють в базу даних, оператору ж потрібно внести лише проблемне питання, з яким звертається мешканець, і передати його виконавцю. Також за умови оперативного внесення інформації виконавцями робіт і оператором «Гарячої лінії міста» – є змога одразу бачити актуальну інформацію про роботи служб міста на порталі 15-80. Повідомлення можна відсортувати за авторами (управління, комунальні підприємства) або за адресами, яких вони стосуються. Виконавцям, тобто працівникам відповідних управлінь чи районних адміністрацій, автоматично приходитиме нагадування про протерміновані звернення мешканців.

Найпопулярніші новини сьогодні

29 Липня, 2017 Субота
28 Липня, 2017 П'ятниця
більше новин