«Всі мешканці, які потребували допомоги, її отримали і отримують», - В. Бартошик Марія Демчина

Зі слів директора департаменту адміністративних послуг ЛМР Валентини  Бартошик, тепер львів’яни значно активніше звертаються на «Гарячу лінію міста», а кількість протермінованих звернень щоразу зменшується. Загалом кількість звернень зросла близько на 40%, а протермінованих звернень за останній тиждень – лише 3%.  


«Всі звернення, які надходили на «Гарячу лінію міста», були вчасно опрацьовані. Фактично, топ-20 питань, які ми виокремили раніше, не змінюється, фігурує лише динаміка по опаленню і питання електропостачання житлового будинку. Тобто залишаються актуальними питання подачі холодної води до будинку, питання зовнішнього освітлення, питання транспорту – порушення графіків руху.

Доступність забезпечена, і всі мешканці, які потребували допомоги, її отримали і отримують – про це свідчить кількість протермінованих звернень. Їх лише  3%, і це найнижчий показник за весь період роботи оновленої «Гарячої лінії», - розповіла директор департаменту адміністративних послуг ЛМР Валентина Бартошик.

Зазначимо, що тепер зателефонувати мешканцям на «Гарячу лінію» значно простіше, а всі звернення обробляються в автоматичному режимі. Також значно покращилася робота всіх ЛКП, районних адміністрацій, департаментів міської ради, бо тепер ретельно аналізують роботу міських служб і контролюють, як  вирішуються конкретні проблеми в місті, з якими звертаються мешканці. Також аби мешканці мали доступ не лише в телефонному режимі, запустили портал 15-80, на якому розміщують інформацію від служб міста про проведення аварійних чи ремонтних робіт.

Нагадаємо, зателефонувати на короткий номер 1580 можна не лише зі стаціонарного телефону, а й з мобільного – безкоштовно для абонентів операторів Vodafone та Лайфселл.

Найпопулярніші новини сьогодні

22 Листопада, 2017 Середа
21 Листопада, 2017 Вівторок
більше новин