Олег Береза: "Ми хочемо зробити площу Двірцеву справжньою візитівкою нашого міста"

Сайт 032.ua публікує продовження інтерв’ю із керівником “Львіватодору” Олегом Березою, першу частину якого було опубліковано на нашому сайті у п’ятницю, 6-го жовтня. Нагадаємо


Сайт 032.ua публікує продовження інтерв’ю із керівником “Львіватодору” Олегом Березою, першу частину якого було опубліковано на нашому сайті у п’ятницю, 6-го жовтня.

Нагадаємо, що у першій частині інтерв’ю ми з паном Олегом говорили про його депутатську роботу, електронний квиток та майбутній розвиток нашого міста.

Прочитати першу частину розмови депутатом та керівником “Львівавтодору” можна у матеріалі: Олег Береза про депутатство, "Львівавтодор" та сихівський трамвай.



********

Вже два роки тривають розмови щодо прокладання нової тролейбусної лінії на вулицю Хуторівку. Коли чекати на реалізацію цього проекту?

Спочатку вулицю необхідно реконструювати. Коли розпочнеться цей процес ми з’єднаємо Сихів зі всіх сторін електротранспортом. Проект ми вже робимо, залишилося знайти фінансування. Сама експертиза проекту відбудеться наступного року.

В інтерв’ю нашому виданню депутат Олег Шмід розповів, що будувати підземний паркінг навпроти університету Франка не будуть. Мовляв, ділянка для цього не підходить. А ви що думаєте щодо цього?

Ми буквально сьогодні обговорювали це питання на рівні двох заступників мера – з Сергієм Бабаком та Геннадієм Васьківим (розмова відбулася 27 вересня, - ред). Ми з Олегом Шмідом однодумці в тому, що площа Двірцева – найбільш ефективніша для цього. А якщо ми збудуємо паркінг на вулиці Університетській, то зупинимо повністю дорожній рух, а так зване мале кільце навколо центру взагалі не буде працювати і будуть великі затори. Крім того, університет запропонував нам забрати перед будівлею зону проїзду, що означає, що водії автомобілів не матимуть куди їхати. Пускати автомобілі під землю – дорого та неефетивно. На цій ділянці, навпроти університету, не проїде автобус, тільки легковики. Вверх до “Дністра” пускати транспорт теж неефективно, адже водії все одно будуть намагатися проїхати через проспекти Свободи та Шевченка.

Взагалі, площа Двірцева – надзвичайно ефективна зона, що стосується рітейлу, готелів і так далі. В Познані, Вроцлаві та в інших міста на Заході, такі площі розвиваються, адже там великий потік людей, рух є завжди. Відповідно, там дуже ефективна зона для торгівлі та розвитку. Люди приїжджають, мають можливість куди поставити автівку, потім піти та погуляти по-місту. Ми повинні створювати там комфорт. Взагалі, площу Двірцеву ми хочемо зробити візитівкою нашого міста. Бо коли ти приїжджаєш до Львова, і одразу бачиш там безліч таксистів, незрозумілих автобусів і так далі – це просто плювок нам в обличчя. А так, ми розділимо потоки автівок, зробимо що громадським транспортом до залізничного вокзалу буде доїжджати набагато швидше. Під самі двері воказлу буде під’їжджати трамвай. Від цього всі тільки виграють.

Нещодавно у Львові поблизу “Вернісажу” відкрили нову парковку на 73 паркомісць. Скажіть, де ще облаштовуватимуть зони паркування і чи не збільшиться ціна за те, щоб лишити там автомобіль?

В наших планах – відкрити парковки на території всієї центральної частини міста, де не будуть створюватися проблеми для водіїв. Для мешканців будуть пільги. Як правило, вони не платять за парковку у вихідні дні та з 19.00 год. до 8.00 год. ранку у будні. А коли вони приїжджають додому, якщо вони живуть на тій вулиці, то платять 25% від ціни. Тобто, це передбачено відповідною ухвалою. Щодо ціни, то знову ж таки, ми зв’язані ціновою політикою, яка створена в Кабміні. У Львові ми маємо виходити з того, як заповнюється паркінг. Якщо парковка заповнена більш ніж на 80% - ціна стає більшою тому, що є попит, його треба регулювати.

Коли у Львові будуть нормальні дороги?

Питання в тому, за скільки часу ми знайдемо кошти на ремонти. Я думаю, що реально це зробити за 5 років, якщо в нас будуть кошти і проект. Але на жаль, не все є можливим на сьогоднішній день. Роботи дуже багато, але основне – ми закінчуємо реконструкцією старих вулиць і треба будувати нові розв’язки, вдосконалювати транспортну систему.

Які масштабні ремонтні роботи будуть проводитись у Львові в наступному році?

Наймасштабніші роботи ми почнемо ще цього року – це вулиця Замарстинівська, але роботи продовжаться у 2018 році. Наразі проводимо процедуру оголошення тендеру. Далі, вулиця Шевченка, якщо ми підпишемо угоду з ЄБРР. Площу Франка будемо ремонтувати також за європейські кошти. Вулиці Бандери і Чернівецька - в рамках рекоснтрукції площі Двірцевої. Це такі глобальні плани. Якщо все буде нормально, за 2018-2019 ррми би відремонтували всі глобальні вулиці нашого міста, після чого зосередилися б на будівництві нових доріг.

За Вашими прогнозами, що буде відбуватися найближчі 5 років у Львові?

Це буде сучасне, європейське місто, масштабу таких міст як Прага, Краків, Познань. Вроцлав. Я вірю, що наше місто вирішить всі пороблеми, які наразі існують. Треба просто брати і робити.

Яка проблема №1 наразі у Львові?

Їх є багато. Ну, по-перше, звісно, це - сміття. А друга проблема – транспортна. Їх треба вирішувати одночасно. Але по-сміттю це вже питання не до мене.  

Читайте також на нашому сайті: 

Маркіян Лопачак про конфлікт Свободи із міським головою і про критичну ситуацію із сміттям.

Юлія Гвоздович: «Будь-яку проблему треба вміти розв'язати, а не бігти до мами під халат».

Олег Шмід про велоінфраструктуру Львова, підземний паркінг та затори (ІНТЕРВ'Ю).

Найпопулярніші новини сьогодні

24 Жовтня, 2017 Вівторок
23 Жовтня, 2017 Понеділок
більше новин