75% львів’ян додзвонюються на «Гарячу лінію міста» у перші 20 секунд після з’єднання Марія Демчина

Впродовж січня – липня 2017 року до кол-центру «Гаряча лінія міста» надійшло 108 424 дзвінка від мешканців, з яких пропущено – 25 123 дзвінка, що становить 23% (такий відносно високий відсоток пропущення дзвінків пов’язаний з переходом «Гарячої лінії» на нове програмне забезпечення, бо станом на серпень цей показник вже є меншим за 10%). Рівень доступності становить 75% – це та кількість людей, яка додзвонилась у перші 20 секунд після з’єднання. Зареєстровано за період січень – липень всього 42 605 звернень.


Щодо зареєстрованих звернень на «Гарячій лінії міста», то найбільше їх з питань житлового господарства – зареєстровано 25 815 звернень. Щодо благоустрою міста – зареєстровано 3 359 звернень; з питань транспорту – 2 586 звернень; щодо ситуації з ліфтами – 2432 звернення, з питань водопостачання – 1 458 звернень, з питань опалення – 889 звернень. Найменше звернень зареєстровано з питань охорони здоров’я – 45; газопостачання – 98 та з питань економіки – 198 звернень.

«За роботою «Гарячої лінії міста» постійно здійснюється моніторинг, згідно з вимогами стандарту роботи кол-центрів. Такий важливий показник для нас, як рівень доступності, становить 75%. Це та кількість людей, яка додзвонилась у перші 20 с після з’єднання. Звісно, бувають навантаження у період аварійних ситуацій, але це буває нечасто. Зараз тривалість обробки одного дзвінка становить 80 секунд.

Варто зазначити, що цього року «Гаряча лінія міста» вдосконалила сервіс для львів’ян. Тепер у кол-центр абоненти оператора Vodafone телефонують на 15-80 безкоштовно, і з іншими операторами ведуться переговори про співпрацю. Також встановлене нове програмне забезпечення, яке дозволяє якісно організувати і прийом звернень, і їх виконання, а також залучити більшу кількість виконавців. Також працює окремий портал 15-80, зайшовши на який, можна дізнатись актуальну інформацію про роботу служб міста», - зазначає начальник відділу «Гаряча лінія міста» ЛМР Віра Фрис.

Додамо, що всі ЛКП Львова мають свої «Гарячі лінії», і це дозволяє  приймати звернення від мешканців по кожному району міста окремо та оперативно реагувати на кожне звернення.

Нагадаємо, «Гаряча лінія міста» – міська багатоканальна телефонна служба,  зателефонувавши на яку, мешканець міста може отримати потрібну консультацію і швидке реагування на свої скарги, проблеми чи зауваження цілодобово і без вихідних.

Найпопулярніші новини сьогодні

22 Січня, 2018 Понеділок
більше новин