«Електрон» готовий розпочати випуск автобусів середньої місткості і, я думаю, наступного року ми традиційно купимо перші взірці цих автобусів», - А.Садовий Романа Куць

Згідно з програмою, яку місто зараз впроваджує, до 2020 року у Львові має бути оновлено рухомий склад транспорту міста. Зараз важливим питанням є врегулювання ситуації з транспортом і «Електрон» готовий почати випускати автобуси середньої місткості, які місто купуватиме, адже дуже важливо підтримувати львівського виробника. На цьому сьогодні на сесії ЛМР наголосив міський голова Львова.


«На сьогоднішній день є заборгованість перед «Електроном» 40 млн гривень: про 20 млн гривень ми сьогодні голосуватимемо на сесії, а ще 20 млн гривень потрібно виносити на наступне пленарне засідання. З точки зору автобусів середньої місткості, то на сьогодні «Електрон» такі автобуси не випускає, але є добра новина: ми мали спільну зустріч з керівником «Електрону», і ЛКП «Львівелектротранс» і з цілою командою. І добрим є те, що «Електрон» готовий розпочати випуск автобусів середньої місткості і, я думаю, що наступного року ми традиційно купимо перші взірці тих автобусів, чим збільшимо кількість робочих місць на підприємстві і дійсно будемо мати у Львові ще один цікавий виріб. Ми будемо купляти і автобуси, і трамваї, і тролейбуси. Взагалі, згідно з програмою, яку ми впроваджуємо в життя, до 2020 року маємо на більше ніж 20% оновити весь громадських транспорт міста Львова.

На жаль, Антимонопольний комітет свого часу зупинив нам на півроку процес виробництва автобусів, а у минулому році ці кошти не можна було заплатити, тому АТП-1 купило автобуси середньої місткості і це було дуже розумне і виважене рішення. У цьому році ми не мали змоги кошти заплатити, зараз ситуація стабілізувалась, тому ми платимо. Мені дуже прикро, адже перший платіж ми давали як аванс: дали аванс «Електрону» 70% коштів. Це велика підтримка з боку міста, ми і далі так робитимемо, тому що потрібно підтримувати власного виробника.

Багато перевізників з неповагою відносяться до громадян: ігнорують їх, адже кажуть, що таку ціну не будуть перевозити людей. Але ми не маємо можливості сьогодні збільшувати ціну і немає сервісу, дотримання графіку, щоб піднімати ціну за проїзд.

У нас на АТП і на інших комунальних підприємствах люди знімаються з роботи бригадами і виїжджають на заробітки у сусідні країни, тому що там вони отримують 1000-1500$. Це дуже велика проблема.

Я вважаю, що та схема транспортного руху, яка у нас зараз є, має постійно вдосконалюватися і змінюватися. Нову мережу транспортного перевезення у місті ми не зможемо зробити силами управління транспорту чи департаменту, адже потрібно залучати фахівців, які мають досвід. Нам потрібно пришвидшувати цей процес і виходити на ту схему, яка і надалі буде працювати у пріоритеті з електротранспортом. У наступному році, маючи підтримку Європейського банку реконструкції та розвитку та Європейського інвестиційного банку, ми отримаємо значні кошти на оновлення рухомого складу транспорту у місті Львові. Якщо ми це отримаємо, то буде більше стабільності, тому що на комунальне підприємство ми можемо вплинути, а на приватника – ні», - зазначив міський голова Львова Андрій Садовий.

Найпопулярніші новини сьогодні

23 Квітня, 2018 Понеділок
більше новин