«Хто не зміг внести актуальні показники спожитої води, нарахування за червень отримають за середніми показниками за минулі 3 місяці», - ЛМКП «Львівводоканал» Уляна Горбата

Через технічні негаразди, пов’язані з хакерською атакою, абоненти ЛМКП «Львівводоканал» скаржилися на труднощі з подачею показників лічильників. Як коментують на підприємстві, зараз ситуація виправилася, однак юридичні особи отримають рахунки за червень із запізненням.


«Ми приймаємо показники квартирних водолічильників з 10 числа по передостанній день місяця. І саме на останню декаду місяця припадає пік телефонних дзвінків. Проблеми з комп’ютерами виникли 27 червня, у той «гарячий» час, коли мешканці подають показники по телефону. Відтак для тих споживачів, хто не зміг додзвонитися і внести актуальну інформацію, нарахування за послуги відбулося за середніми показниками споживання за минулі 3 місяці. Львів’яни, які подавали показники он-лайн на Порталі споживачів комунальних послуг ІнфоЛьвів незручностей не відчули», - зазначили у відділі збуту послуг ЛМКП «Львівводоканал».

ЛМКП «Львіводоканал» нагадує, що подавати показники водолічильників можна:

1. На Порталі споживачів комунальних послуг https://infolviv.com.ua, де потрібно зареєструватися, вказавши номер особового рахунку і код активації, які зазначені на квитанції.

2. По багатоканальному телефону Сервісного Центру : 240-01-00, або 067-310-09-49.

3. Eлектронною поштою.

Лист потрібно надсилати за таким взірцем:            

  • номер особового рахунку
  • адреса
  • номер лічильника-кінцевий показник

Райони міста

Електронна адреса

Галицький

gal_r@lvk.lviv.ua

Франківський

fra_r@lvk.lviv.ua

Личаківський

lych_r@lvk.lviv.ua

Сихівський

sih_r@lvk.lviv.ua

Залізничний

zal_r@lvk.lviv.ua

Шевченківський

she_r@lvk.lviv.ua

Позаміські споживачі

pozam_r@lvk.lviv.ua

Найпопулярніші новини сьогодні

20 Квітня, 2018 П'ятниця
більше новин