На дизайн і логотип електронного квитка «ЛеоКарт» оголошується відкритий конкурс Олексій Хміль

ЛКП «Львівавтодор» з 1 червня оголошує відкритий конкурс серед дизайнерських фірм на кращу ідею логотипу «ЛеоКарт» та дизайну електронного квитка. Після надходження пропозицій, конкурсна комісія визначить найкращий варіант логотипу.


Фірма, яка переможе у конкурсі отримає замовлення на розробку бренд-бука, де буде детально прописано усі умови використання логотипу, як на офіційних, так і в інформаційно-рекламних документах.

Фото: Олександр Мазуренко

«Як буде виглядати електронний квиток Львова, має важливе значення. Це наша візитівка і пам’ятка для туристів. Тому взяти участь у конкурсі ми запрошуємо досвідчені львівські дизайнерські фірми, які мають не менше 5-річний досвід роботи у реалізації подібних проектів і у розробці бренд-буків. Також ми залучимо громадськість Львова до обговорення запропонованих варіантів логотипу», - розповів заступник міського голови з питань розвитку Андрій Москаленко.

При ЛКП «Львівавтодор» уже створена конкурсна комісія у складі 5 осіб: Василь Косів, Юрій Кужелюк, Андрій Москаленко, Святослав Товстига і Олексій Хміль.

«У конкурсну комісію ми запросили досвідчених людей, які представлятимуть і громадськість Львова, і владу, і фахівців з дизайну», – уточнив директор ЛКП «Міський центр Інформаційних технологій Андрій Вишневський.

Фірми, які вирішили взяти участь у конкурсі, у термін з 1 по 15 червня повинні подати письмову заявку на ім’я директора ЛКП «Львівавтодор» Олега Берези, проект логотипу в електронному вигляді формату JPG і у письмовому вигляді з печаткою підприємства. Подання проектів здійснюється за адресою: м. Львів, вул. Галицькі Пасіки, 7. Надсилаються на електронну пошту: lvivavtodor@ukr.net.

Фото: Олександр Мазуренко

«Міська влада нам доручила і ми взяли на себе не просте, але дуже важливе завдання – створення логотипу «ЛеоКарт», оскільки від зовнішнього вигляду електронного квитка залежить, як сприйматимуть мешканці Львова і його гості автоматизовану систему оплати», - вважає директор ЛКП «Львівавтодор» Олег Береза.

Для отримання положення про умови проведення конкурсу і уточнення порядку проведення конкурсу необхідно звернутися до начальника відділу автоматизованої системи оплати проїзду ЛКП «Львівавтодор» Сергія Журбенка (Т. 067-311-60-11).

Нагадаємо, 17 листопада 2016 р. у Львові підписали угоду щодо кредитного фінансування проекту автоматизованої системи оплати проїзду у громадському транспорті міста. Таким чином, Львів отримає від Європейського банку реконструкції та розвитку 10 млн євро на впровадження електронного квитка.

А 29 травня 2017р. виконавчий комітет ЛМР для реалізації проекту впровадження автоматизованої системи оплати проїзду у громадському транспорті м. Львова офіційно затвердив, обрану львів’янами, назву електронного квитка українською мовою – ЛеоКарт і англійською – LeoCard та доручив ЛКП «Львівавтодор» провести відкритий конкурс із розробки логотипу та дизайну електронного квитка.

Довідка

Електронний квиток – це автоматизована система оплати проїзду у громадському транспорті (АСОП), яка повинна забезпечити прийом оплати за проїзд та облік пасажирів. АСОП впроваджуватиметься майже одночасно на всьому громадському транспорті міста, який охоплює електротранспорт та автомобільний пасажирський транспорт міста.

Найпопулярніші новини сьогодні

22 Січня, 2018 Понеділок
21 Січня, 2018 Неділя
20 Січня, 2018 Субота
більше новин