«Нове програмне забезпечення дозволяє виконавцю прослухати телефонну розмову», - В. Фрис Марія Демчина

Як розповіла начальник відділу «Гаряча лінія міста» ЛМР Віра Фрис, нове програмне забезпечення, яке встановили для кол-центру, дає змогу прослухати виконавцю робіт звернення, з яким зателефонував мешканець на «Гарячу лінію».


«Нове програмне забезпечення дозволяє виконавцю також і прослухати телефонну розмову. Якщо до нас приходить звернення, ми викладаємо його короткий зміст, але якщо виконавець, можливо,  досконало не зрозумів, чи може хоче уточнити деталі, які були озвучені у зверненні, то він може прослухати розмову. Це покращило роботу виконавців, тому що вони більш досконало бачать проблемне питання», - розповіла начальник відділу «Гаряча лінія міста» ЛМР Віра Фрис.

За її словами, дуже важливим фактором є проведення аналітики на «Гарячій лінії міста», бо вона дозволяє бачити, яким чином працюють служби міста.

«Тепер можна відслідкувати динаміку закриття звернення. Дуже цікавим є факт, що по деяких напрямках ми бачимо зменшення терміну закриття звернення, бачимо позитивну динаміку по самих районах міста, тому що працівник і служби знають про те, що відбувається контроль за опрацюванням звернення», - додала Віра Фрис.

Нагадаємо, «Гаряча лінія міста» – міська багатоканальна телефонна служба,  зателефонувавши на яку, мешканець міста може отримати потрібну консультацію і швидке реагування на свої скарги, проблеми чи зауваження цілодобово і без вихідних.

Додамо, що 24 лютого виконавчий комітет виділив майже 480 тис. грн. на придбання програмного комплексу Visual service для «Гарячої лінії міста». 

Найпопулярніші новини сьогодні

24 Січня, 2018 Середа
23 Січня, 2018 Вівторок
більше новин