Щоденно «Гаряча лінія» опрацьовує понад 1 тис дзвінків Марія Демчина

Як повідомила директор департаменту адміністративних послуг ЛМР Валентина Бартошик, у будні дні кол-центр «Гаряча лінія міста» опрацьовує 1000-1200 дзвінків від мешканців, у вихідні дні – 600 дзвінків. Динаміка звернення залишається незмінною.


«Більше 15 тис звернень за два місяці було опрацьовано працівниками і службами міста. Щоденно у кол-центр надходить від 1 тис до 1 200 дзвінків, у вихідні дні маємо близько 600 дзвінків.

Динаміка звернень залишається незмінною. Якщо ми говоримо про прибудинкові території, то це і контейнерні майданчики, і прибирання, і вони є найбільш актуальними. Також затребуваними є питання ліфтів, електропостачання будинків, транспорту», - розповіла директор департаменту адміністративних послуг ЛМР Валентина Бартошик.

Додамо, що продовж січня – липня 2017 року до кол-центру «Гаряча лінія міста» надійшло 108 424 дзвінка від мешканців. Рівень доступності становить 75% – це та кількість людей, яка додзвонилась у перші 20 секунд після з’єднання.

Щодо зареєстрованих звернень на «Гарячій лінії міста», то найбільше їх з питань житлового господарства – зареєстровано 25 815 звернень. Щодо благоустрою міста – зареєстровано 3 359 звернень; з питань транспорту – 2 586 звернень; щодо ситуації з ліфтами – 2432 звернення, з питань водопостачання – 1 458 звернень, з питань опалення – 889 звернень. Найменше звернень зареєстровано з питань охорони здоров’я – 45; газопостачання – 98 та з питань економіки – 198 звернень.

Нагадаємо, «Гаряча лінія міста» – міська багатоканальна телефонна служба,  зателефонувавши на яку, мешканець міста може отримати потрібну консультацію і швидке реагування на свої скарги, проблеми чи зауваження цілодобово і без вихідних.

Найпопулярніші новини сьогодні

25 Квітня, 2018 Середа
24 Квітня, 2018 Вівторок
більше новин