Сьогодні у Львові відбувається інформаційна зустріч у рамках передкваліфікаційного тендера для впровадження автоматизованої системи оплати проїзду (АСОП) Ганна Пищула

Сьогодні у Львові відбувається інформаційна зустрічі в рамках передкваліфікаційного тендера впровадження автоматизованої системи оплати проїзду (АСОП) в громадському транспорті Львова. Участь у зустрічі беруть представники Львівської міської ради та іноземні делегації.


Сьогоднішня інформаційна зустріч в рамках передкваліфікаційного тендера – це перший етап по відбору компаній, які будуть впроваджувати електронний квиток у Львові. Вже зареєструвалося 46 компаній, які зацікавились проектом е-квитка у Львові. До 30 червня заплановано завершити попередню кваліфікацію компаній-постачальників. Очікується, що впровадження автоматизованої системи оплати проїзду надасть багато переваг для пасажирів та внесе позитивні зміни у сфері транспорту.

Привітав учасників зустрічі Геннадій Васьків, заступник міського голови Львова з фінансово-економічних питань. Він наголосив на важливості сьогоднішньої зустрічі для розвитку транспортної галузі міста.

Фото: Олександр Мазуренко

«Ми маємо розроблену стратегію розвитку Львова до 2020 року. Невід’ємною частиною цієї стратегії, одне з ключових місць у ній, займає розвиток і оновлення транспортної галузі, зокрема впровадження електронного квитка.

Львів є одним з перших міст в Україні, або ж і першим, яке активно рухається в напрямку впровадження безготівкового розрахунку в громадському транспорті.

Бажаю нам разом добре поспілкуватися і напрацювати важливі рішення», - наголосив Геннадій Васьків.

Під час зустрічі іноземним представникам було презентовано Стратегію розвитку Львова до 2020р, поінформовано про стан і роботу громадського транспорту, та діяльності ЛКП «Львівавтодор» - підприємства, яке займається впровадженням електронного квитка у Львові.

Інформаційна довідка

Нагадаємо, 17 листопада у Львові було підписано угоду щодо кредитного фінансування проекту з впровадження електронного квитка у громадському транспорті міста. Таким чином Львів отримає від Європейського банку реконструкції та розвитку 10 млн. євро на впровадження електронного квитка.

Угоду підписали директор ЛКП «Львівавтодор» Олег Береза та директор представництва ЄБРР в Україні Шевкі Аджунер.

Кредитний договір від 17.11.2016 року № 48232 на суму 10 млн. євро на впровадження автоматизованої системи оплати за проїзд у м. Львові. Планова вартість проекту - 11,2 млн. євро (кредитні кошти – 10 млн. євро, кошти міського бюджету – 1,2 млн.євро). Проект на стадії підготовки до впровадження.

Впровадження автоматизованої системи оплати проїзду у громадському транспорті затримувала відсутність відповідної законодавчої бази. Проте із прийняттям 17 січня 2017 року законопроекту № 41211 впровадження автоматизованої системи оплати за проїзд у громадському транспорті отримало законодавче підґрунтя, а відповідно – можливість практичного впровадження. Закон ухвалено у зв'язку з тим, що на сьогодні діючими нормативно-правовими актами не врегульовані питання щодо можливості впровадження світового досвіду використання сучасних ефективних електронних автоматизованих методів обліку пасажироперевезень в міському пасажирському транспорті. Метою закону є створення умов для впровадження автоматизованої системи оплати вартості проїзду в міському пасажирському транспорті шляхом надання відповідних повноважень органам місцевого самоврядування та для ефективного вирішення проблеми функціонування системи транспортних пільг. Окрім Львова намір запровадити АСОП задекларували Київ, Дніпро, Миколаїв, Вінниця та Ужгород.

На даний час ЛКП «Львівавтодор» розпочало тендерний процес по відбору компанії, яка реалізує проект електронного квитка.

Тендер відбувається згідно законодавства Англії, що дає можливість відібрати дійсно якісний продукт та сумлінного постачальника, однак самі тендерні процедури займають приблизно півроку.

Види квитків і абонементів, та як користуватися електронним квитком:

Буде декілька видів квитків та абонементів, що використовуватимуться для оплати проїзду у громадському транспорті:

- разовий паперовий квиток (придбаний у водія і дійсний на проїзд тільки у конкретному транспортному засобі без можливості пересадки);

- разовий електронний квиток (дозволяє користування громадським транспортом з можливістю здійснення безкоштовних пересадок);

- короткострокові абонементи – на 1, 3, 5 діб без обмежень кількості поїздок;

- довгострокові абонементи – на 1, 6, 12 місяців без обмеження кількості поїздок;

- різного роду пільгові персоніфіковані абонементи (для безкоштовного користування громадським транспортом, для пільгового користування громадським транспортом – учні, студенти).

Спеціальну картку «е-квиток» потрібно буде прикласти до валідатора, який ідентифікує пасажира або відраховує кошти за проїзд.

Картку можна буде придбати у супермаркетах, магазинах, кіосках на зупинках, поштових відділеннях та у центрі обслуговування пасажирів, поповнити у касах магазинів, через Інтернет, платіжні термінали, за допомогою мобільних додатків, СМС.

Після запровадження системи в Англії дохід громадського транспорту збільшився на 10%, у Батумі – на 60%.

Вартість проекту впровадження е-квитка у Будапешті – більше 90 млн. €.

Вартість проекту е-квитка у Астані (населення 814 тис., 66 маршрутів автобусів) – 11 млн. €.

Найпопулярніші новини сьогодні

19 Квітня, 2018 Четвер
більше новин