«У 2017 році було зареєстровано 1403 ухвал міської ради, 1210 рішень виконавчого комітету та 788 розпоряджень Львівського міського голови» – звіт організаційного управління ЛМР Ганна Пищула

Сьогодні організаційне управління Львівської міської ради прозвітувало про проведену роботу у 2017 році. Зокрема у 2017 році було зареєстровано: ухвал міської ради - 1403, рішень виконавчого комітету - 1210, протокольних доручень виконавчого комітету - 86 та розпоряджень Львівського міського голови – 788.


Для виконання поставлених завдань у складі управління функціонує три відділи: відділ оформлення проектів правових актів; відділ організаційної роботи; відділ моніторингу виконання документів.

Відділ оформлення проектів правових актів у 2017 році редагував та видруковував проекти розпоряджень Львівського міського голови та проекти рішень виконавчого комітету міської ради. За звітний рік відділ видрукував:

- проектів рішень виконавчого комітету - 1486;

- проектів розпоряджень Львівського міського голови - 811.

«Відділ оформлення проектів правових актів у 2017 році продовжував вносити у базу даних електронних документів «Документи Львівської міської ради» у середовищі Lotus Notes всі зареєстровані розпорядження Львівського міського голови та рішення виконавчого комітету Львівської міської ради. З середовища Lotus Notes документи попадають на web-сторінку міської ради та доступні для перегляду користувачів Інтернету. Всі документи були оприлюднені вчасно – як правило, відразу після реєстрації у відділі організаційної роботи організаційного управління, максимально - на наступний день після реєстрації – та у повному обсязі. Протягом 2017 року було опубліковано документів – 1992», - розповів Ігор Сірко, начальник організаційного управління ЛМР.

Відділ організаційної роботи у 2017 році зареєстрував: ухвал міської ради - 1403, рішень виконавчого комітету - 1210, протокольних доручень виконавчого комітету - 86 та розпоряджень Львівського міського голови – 788.

З кожного зареєстрованого документа було виготовлено необхідну кількість копій, належним чином їх завірено та розіслано по підрозділах. Загальна кількість виготовлених у 2017 році  копій ухвал міської ради, рішень виконавчого комітету, розпоряджень Львівського міського голови становить 10059 примірників

На засіданнях виконавчого комітету протягом 2017 року було розглянуто питань - 1334 (в т. ч. прийнято 1210 рішень, з них 72 прийнято з доопрацюванням) та надано 86 протокольних доручень.

«З метою якісної підготовки до проведення засідань виконавчого комітету застосовувався раціональний підхід до складання порядку денного засідання: першими доповідачами ставилися голови районних адміністрацій, наступними – директори департаментів і начальники управлінь; у кожному блоці питань першими ставилися найважливіші питання, наступними – інші питання в алфавітному порядку.

Порядок денний засідання виконкому відразу після затвердження його керуючим справами виконкому розміщувався на web-сторінці міської ради, а також розсилався електронною поштою членам виконкому, в управління «Секретаріат ради» та у прес-службу міської ради», - повідомив Ігор Сірко.

У 2017 році відповідно до протоколу засідання виконавчого комітету було складено, відредаговано, передано на підпис, а опісля зареєстровано 86 протокольних доручень виконкому та розіслано виконавцям.

Також відділ моніторингу виконання документів протягом 2017 року здійснював контроль за вчасністю та повнотою виконання ухвал міської ради, рішень виконавчого комітету, розпоряджень Львівського міського голови.

У 2017 році було взято на контроль: розпоряджень Львівського міського голови - 169, ухвал міської ради - 204, рішень виконавчого комітету - 437, протокольних доручень виконавчого комітету – 86.

Протягом 2017 року для вищого керівництва було підготовлено 48 щотижневих довідок про стан виконання доручень міського голови, розпорядчих документів Львівської міської ради, звернень фізичних і юридичних осіб.

Особлива увага приділялася зверненням громадян з особистого прийому міського голови – за виконавцями, яким на виконання скеровано звернення з особистого прийому міського голови, ведеться персональний контроль (для цього у відділі контролю за виконанням документів виділений спеціальний працівник, який щоденно працює з такими виконавцями) і періодично міському голові надається детальна інформація (у вигляді таблиці) про стан виконання звернень за конкретно визначений особистий прийом міського голови. У разі, якщо виконавець не реагує адекватно на прохання нашого працівника, управління скеровує відповідного листа в управління (районну адміністрацію), де перебуває на виконанні звернення з особистого прийому міського голови, а якщо належного реагування знову немає – управління скеровує листа директору департаменту (заступнику міського голови) з проханням про допомогу у роботі з виконавцем.

«З ініціативи організаційного управління запроваджено у 2008 році та функціонує на даний час загальнодоступна для всіх працівників виконавчих органів міської ради електронна база даних «Масові заходи», яку ми постійно наповнюємо новими даними. Користуючись цією базою даних можна достовірно знати по днях і годинах: які масові заходи відбуваються, які заплановані; місця проведення, кількість учасників, хто організатори заходів і їх контактні телефони.

У 2017 році надійшло і було внесено у базу даних «Масові заходи» 894 повідомлення від політичних партій, громадських організацій, державних установ і громадян про проведення масових заходів. Протягом 2017 року було задекларовано проведення 22 337 масових заходів у місті», - додав Ігор Сірко.

Протягом 2017 року в організаційному управлінні було опрацьовано 218 проектів доручень Львівського міського голови.

У 2017 році організаційне управління розглянуло та надало відповіді на 1170 звернень громадян, юридичних осіб та органів державної влади.

Найпопулярніші новини сьогодні

20 Лютого, 2018 Вівторок
19 Лютого, 2018 Понеділок
більше новин