Управління персоналом Львівської міської ради прозвітувало про роботу у 2017 році Марія Демчина

Сьогодні, 5 лютого, відбувся звіт управління персоналом Львівської міської ради за проведену роботу у 2017 році. В.о. начальника управління Оксана Блавацька розповіла, що торік у Львові було призначено нових керівників комунальних підприємств та установ, проведено 650 співбесід, чимало конкурсів та перевірки призначених посадових осіб. Окрім  того, торік 350 осіб успішно завершили програму стажування «Перший кар’єрний крок» та отримали дипломи, а в межах «Lviv Young Project» було втілено 7 молодіжних проектів.


 «Управління персоналом є доволі молодим управлінням, яке розпочало свою роботу з 2 січня 2017 року, і є правонаступником відділу кадрів. Управління складається з відділу підбору та оцінки персоналу, відділу кадрового діловодства та аудиту та відділу навчання, стажування та практики. Основними завданнями є забезпечення формування і реалізації кадрової стратегії міської ради, розвиток кадрів і сприяння їх кар’єрному росту через проведення навчань, семінарів, тренінгів та підвищення кваліфікації, пошук молодих спеціалістів, а також забезпечення дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, вимог законодавства про працю, про службу в органах місцевого самоврядування. При управлінні персоналом також створено Громадську раду», - зазначила  в.о. начальника управління персоналом Львівської міської ради Оксана Блавацька.

Так, у 2017 році представники відділу підбору та оцінки персоналу взяли участь у засіданнях 62 конкурсних комісій структурних підрозділів міської ради та у 7 комісіях під час проведення жеребкування з питань формування складу конкурсної комісії управління культури департаменту розвитку. 95 осіб призначено на посади за результатами конкурсного відбору та зарахування у кадровий резерв, 116 працівників прийнято на умовах укладеного строкового трудового договору. Призначено 13 нових керівників Львівських комунальних підприємств та установ, з 71 – продовжено укладені контракти.

«У 2017 році працівники відділу були активними учасниками Ярмарку кар’єри, де представляли Львівську міську раду як роботодавця. Відділ організовував проведення обміну досвідом Львівської міської ради з іншими містами України у кількості 5 груп. А це Чернівці, Харків, Одеса, Київ, Житомир, Суми, міста Львівської, Вінницької та Івано-Франківської області. Також було проведено 6 модулів навчання в Українському католицькому університеті за програмою «Управлінський розвиток для працівників Львівської міської ради». В рамках навчання було створено 7 груп та опрацьовано 7 проектів. Захист проектів відбудеться 23 лютого», - розповіла Оксана Блавацька.

Торік від структурних підрозділів Львівської міської ради надійшов 141 запит щодо пошуку кандидатів на заміщення вакантних посад. Було проведено 650 співбесід, в результаті яких 206 кандидатів рекомендовано на вакантні посади, з них 94 особи за рішенням керівників виконавчих органів – працевлаштовано. В результаті проведених співбесід та розгляду поданих резюме, сформований список із 112 кандидатів, які можуть бути рекомендовані на заміщення вакантних посад у структурних підрозділах міської ради.

Спільно з відділом навчання, стажування та практики, організовано та проведено програму «Перший крок в HR». В рамках проекту відібрано 15 студентів 3-5 курсів ВНЗ м.Львова, які протягом 6 місяців здобули перший досвід у сфері HR, пройшовши теоретичний та практичний курс підготовки на базі управління. Після закінчення проекту учасники Програми отримали рекомендації та сертифікат від Львівської міської ради.

Протягом 2017 року відділом кадрового діловодства та аудиту було проведено 23 конкурси на заміщення вакантних посад номенклатури посад міського голови Львова. Для участі в конкурсах подали документи 31 кандидат. З них 15 визнані конкурсною комісією переможцями, 3 – зараховані у кадровий резерв, на 3 конкурси не подався жоден кандидат, на заміщення 3 вакантних посад конкурсна комісія не визначила переможця.

Відділом здійснено 16 перевірок призначених посадових осіб відповідно до Закону України «Про очищення влади», а також проведено 5 перевірок щодо ведення кадрового діловодства у структурних підрозділах Львівської міської ради та установах.  Проводиться моніторинг факту подачі електронних декларацій посадових осіб номенклатури посад міського голови, зокрема декларації «кандидата на посаду», «щорічної декларації», «перед звільненням», «після звільнення» відповідно до Закону України «Про запобігання корупції». В результаті проведеного моніторингу,  було надіслано 6 повідомлень НАЗК про факти порушення подання електронних декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

У 2017 році видано 1766 посвідчень працівникам структурних підрозділів Львівської міської ради, проведена їх заміна та оновлення. Працівниками відділу було підготовлено 1006 розпоряджень Львівського міського голови з кадрових питань та 174 накази управління персоналом.

При управлінні персоналом створена постійно діюча комісія з розслідування нещасних випадків невиробничого характеру Львівської міської ради, яка проводить розслідування нещасних випадків та складає акт встановленого зразка, у випадку звернень громадян. Щомісячно подається звітність щодо невиробничого травматизму в департамент соціального захисту населення Львівської ОДА, на підставі отриманої інформації з лікувально-профілактичних закладів м.Львова. У 2017 році у Львові зареєстровано 39 866 нещасних випадків невиробничого характеру, потерпілих було 40 052, з них – 5 273 діти віком до 14 років.

У 2017 році відділом навчання, стажування та практики проведено 17 навчань для працівників структурних підрозділів Львівської міської ради, за погодженням з керівниками працівники брали участь у навчаннях протягом  173 днів. Зокрема були проведені: 4 навчання для новопризначених працівників структурних підрозділів; 20 стратегічних сесій та робочих груп з працівниками ЦНАП, ЛЦССДМ; 2 заходи ораторської майстерності у партнерстві з німецьким товариством GIZ; 8 внутрішніх навчань з експертами щодо роботи з питань надання адміністративних послуг; 7 тренінгів на тему «Стандарти роботи» ЦНАП; курси англійської та польської мови.

Для працівників Львівської міської ради проводились такі тренінги: 2-денний тренінг «Побудова якісної комунікації»; 8-годинний тренінг «Медіа-комунікація»;  6-модульне навчання внутрішніх тренерів Львівської міської ради «Тренінг для тренерів».

Відділ займається програмою стажування «Перший кар’єрний крок». У 2017 році зареєструвалось 700 учасників, 450 з них були допущені до стажування за результатами проведених співбесід. 350 осіб успішно завершили стажування та отримали дипломи. 40 стажерів залишились працювати у структурних  підрозділах Львівської міської ради. Для стажерів проведено 32 тренінги, 20 презентацій у Львівських вищих навчальних закладах. З 23 вишами укладено договори про співпрацю. На підставі укладених договорів, 160 студентів ВНЗ пройшли виробничу практику у структурних підрозділах Львівської міської ради.

Відділом організовано 3 урочисті церемонії вручення Львівським міським головою  дипломів стажерам, за участі відомих українських та закордонних спікерів. За підсумками проведеного опитування, 80% стажерів надали позитивні відгуки щодо стажування та його ефективності.

Відділ займається реалізацією студентських проектів Lviv Young Project. Проект створений Львівською міською радою для покращення добробуту громади міста. Завдяки Lviv Young Project, протягом 2017 року вдалося реалізувати наступні проекти: 3 кліки – адаптація структури міської влади для мешканців, щоб кожен міг  просто глянути і зрозуміти, хто за що відповідає; Е-інструкції – покрокові інструкції користування електронними послугами для громадян; Facebook-стандарт – єдиний стандарт ведення офіційних сторінок департаментів, управлінь та ЛКП%; Благоустрій парку «Піскові озера»; Дизайн форми для ЦНАП; Інклюзія в літературі; Профорієнтація для школярів.

Найпопулярніші новини сьогодні

20 Лютого, 2018 Вівторок
19 Лютого, 2018 Понеділок
більше новин