Всі звернення, які надходили на «Гарячу лінію міста», опрацьовані Марія Демчина

Як повідомила директор департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради Валентини Бартошик, станом на сьогодні усі звернення, які надходили від мешканців на «Гарячу лінію міста», опрацьовані районними адміністраціями, комунальними підприємствами і департаментами міської ради. Також на порталі 15–80 служби міста оперативно розміщували інформацію про проведення аварійних чи ремонтних робіт.


«Всі звернення стовідсотково опрацьовані районними адміністраціями, нашими комунальним підприємствами і також департаментами. Протермінувань немає.

За минулий тиждень комунальні підприємства і служби міста оперативно розміщували інформацію на порталі, і таким чином могли надати роз’яснення мешканцям міста», - зазначила Валентина Бартошик, директор департаменту адміністративних послуг ЛМР.

З її слів, зараз найчастіше мешканці звертаються щодо питань електропостачання, ліфтів, транспорту, подачі води, а також в останній тиждень збільшилась кількість звернень щодо надто гарячих батарей у будинках.

Нагадаємо, що телефонувати на короткий номер 1580 «Гарячої лінії» з мобільного можуть абоненти операторів «Vodafone», «Лайфселл» та «Київстар». Також оперативну інформацію про проведення аварійних чи ремонтних робіт від служб міста можна дізнатись на порталі 15-80 https://1580.lviv.ua/

Найпопулярніші новини сьогодні

23 Січня, 2018 Вівторок
22 Січня, 2018 Понеділок
більше новин