Вже майже 900 підприємців отримали кваліфіковану допомогу у Львівському ЦНАПі Марія Демчина

У територіальному підрозділі Центру надання адміністративних послуг міста Львова на вул. Костя Левицького, 67 з початку квітня цього року для підприємців та осіб, які бажають займатись підприємницькою діяльністю, діє послуга «Консультація для підприємців». Тут львівські підприємці можуть швидко і просто, у зручний для себе час отримати кваліфіковану допомогу від фахівців. Такою послугою вже скористалися майже 900 відвідувачів.


«Якщо Ви зацікавленні у відкритті власної справи та Вам потрібна консультація з питань податкового законодавства, допомога в заповненні реєстраційних документів, інформація про вільні приміщення, які перебувають в комунальній власності, а також те, де можна пройти курс навчання для підприємців тощо, працівники Центру надання адміністративних послуг, які здійснюють консультації, завжди готові Вам допомогти!», - зазначають в департаменті адміністративних послуг.

Варто зазначити, що ця послуга  дозволяє підприємцям і юридичним особам зорієнтуватися в законодавстві та в переліку необхідних документів, оцінити свої фінансові можливості при відкритті власної справи  та з’ясувати, які етапи необхідно пройти, щоб повноцінно займатися бізнесом.

Цієї послугою (з 06.04.2017 по 27.07.2017) вже скористалися 879 відвідувачів, з них 571 – фізичні особи, 308 – юридичні особи.

Найбільш актуальними запитаннями, з якими звертались відвідувачі, були:

а) для фізичних осіб та фізичних осіб – підприємців:

– вибір групи оподаткування та перехід з однієї групи оподаткування на іншу;

– подальші дії після припинення ФОП;

– наявність вільних приміщень, які перебувають у комунальній власності, та які приміщення можна придбати шляхом аукціону;

– проведення навчальних курсів для підприємців у місті Львові;

– коли податкова може проводити фактичні перевірки;

– яку відповідальність понесе роботодавець якщо не зареєструє працівника;

– хто сплачує єдиний соціальний внесок і хто звільняється від сплати єдиного соціального внеску;

– порядок реєстрації реєстратора розрахункових операцій;

– чи необхідно застосовувати реєстратор розрахункових операцій при продажу товарів за допомогою мережі Інтернет у разі проведення розрахунків; 

– хто повинен встановлювати реєстратора розрахункових операцій

– чи потрібно підприємцю на спрощеній системі оподаткування сплачувати ті чи інші відрахування на зразок пенсійного тощо;

– як оновити витяг з реєстру платників єдиного податку;

– чи потрібно звертатись в податкову, якщо змінили КВЕД;

– скільки чекати на податкову перевірку з моменту закриття ФОП;

– які штрафні санкції, якщо займалися діяльністю, а відповідний КВЕД не був внесений в реєстр;

– коли можливо переходити з однієї групи оподаткування на іншу;

– термін  реєстрації фізичної особи підприємця як платника єдиного податку;

– коли потрібно здавати податкові звіти;

– де можливо виготовити електронний цифровий ключ, та скільки коштує ця послуга;

– чи можливе відкриття для ФОП декількох  торгівельних місць;

– чи потрібно сплачувати єдиний соціальний внесок, якщо підприємець планує іти в декретну відпустку;

б) для зареєстрованих юридичних осіб то осіб які звернулися з наміром зареєструвати юридичну особу:

– реєстрації юридичної особи як платника податку на додану вартість та платника єдиного податку;

– включення відомостей про юридичну особу, враховуючи суттєві зміни з моменту реєстрації (смерть засновника, відсутність даних про засновників)

– особливості реєстрації юридичної особи засновником якої є іноземна юридична особа

– перелік документів для реєстрації ТзОВ, ПП

– які дії вчиняти якщо керівник планує працювати на безоплатній основі

– чи може іноземна юридична  особа бути засновником юридичної особи в Україні

– що повинно зазначатись в статуті обслуговуючого кооперативу

– які неприбуткові організації змушені завіряти документи нотаріально

– чи можливо подати документи після граничного терміну

– які штрафні санкції будуть застосовуватись до осіб, які не змогли перереєструвати установчі документи

– чи можливо подавати заяву на неприбутковість в органи ДФС, паралельно подавши документи для реєстрації нових установчих документів

– які подальші дії, якщо дані в державному реєстрі не відповідають новим установчим документам

– чи потрібно сплачувати державне мито після встановлених законом термінів для подачі

– де можна виготовити електронні ключі доступу, для здачі податкової звітності

– які документи необхідні для реєстрації відокремленого підрозділу

– перереєстрація ОСББ у зв’язку з приєднанням інших будинків до ОСББ, створення ОСББ вимоги до документів

– зміна засновника юридичної особи в разі смерті, перехід  частки ( необхідний перелік документів)

– вимоги до оформлення договору купівлі-продажу, дарування частки засновника

– які особи можуть виступати головою та секретарем загальних зборів.

Найпопулярніші новини сьогодні

20 Січня, 2018 Субота
19 Січня, 2018 П'ятниця
більше новин