З початку року на «Гарячу лінію міста» надійшло понад 36 тис. звернень мешканців Марія Демчина

У кол-центр «Гаряча лінія міста» впродовж січня – травня 2017 року уже надійшло 36 624 звернення від мешканців міста. Найчастіше мешканці звертаються з питань житлового господарства, благоустрою, транспорту, ліфтів та водопостачання, найменше – з питань охорони здоров’я, газопостачання та економіки. Водночас, значно збільшилась кількість дзвінків від мешканців з мобільного телефону: з 501 у квітні до 1 722 дзвінків у травні. Про це повідомили у відділі «Гаряча лінія міста».


Щодо зареєстрованих звернень на «Гарячій лінії міста», то найбільше їх з питань житлового господарства – зареєстровано 20 298 звернень, щодо благоустрою міста – 3 138 звернень; з питань транспорту – 1 981 звернення; щодо ситуації з ліфтами – 1 895 звернень, з питань водопостачання – 1 776 звернень. Різнотипних скарг від мешканців зареєстровано 1 913. Найменше звернень зареєстровано з питань охорони здоров’я – 41; газопостачання – 80 та економіки – 205 звернень.

Нагадаємо, «Гаряча лінія міста» – міська багатоканальна телефонна служба,  зателефонувавши на яку мешканець міста може отримати потрібну консультацію і швидке реагування на свої скарги, проблеми чи зауваження цілодобово і без вихідних. Зараз нове програмне забезпечення, яке встановили для «Гарячої лінії міста», працює у тестовому режимі, і воно дозволить якісно організувати і прийом звернень, і їх виконання, а також залучити більшу кількість виконавців. Також працюватиме окремий портал 15-80, зайшовши на який, мешканець зможе дізнатись актуальну інформацію про роботу служб міста. Виконавцям, тобто працівникам відповідних управлінь чи районних адміністрацій, автоматично приходитиме нагадування про протерміновані звернення мешканців.

Нагадаємо, 24 лютого виконавчий комітет виділив майже 480 тис. грн. на придбання програмного комплексу Visual service для «Гарячої лінії міста».

Додамо, що відтепер зателефонувати на короткий номер «Гарячої лінії міста» тепер можна не лише зі стаціонарного телефону, як було раніше, а й з мобільного. З 21 квітня дзвінки на скорочений номер «Гарячої лінії» 15-80 доступні для абонентів оператора Vodafone безкоштовно. З іншими мобільними операторами Львівська міська рада поки веде переговори про співпрацю, щоб допомогти мешканцям з мобільних телефонів безперешкодно користуватись послугами «Гарячої лінії міста».

Найпопулярніші новини сьогодні

21 Квітня, 2018 Субота
20 Квітня, 2018 П'ятниця
більше новин