За перші години негоди у п’ятницю «Гаряча лінія міста» прийняла добову норму дзвінків від мешканців

Як повідомили у департаменті адміністративних послуг, за період 17−18 серпня у відділ «Гаряча лінія міста» надійшло 3040 дзвінків.


«За перші години негоди у п’ятницю надійшла добова норма дзвінків від мешканців. На лінії працювало 6 операторів, що дозволило опрацювати більше 900 дзвінків. Загалом відділом було опрацьовано 2250 дзвінків. У неділю кол-центр в чіткій координації зі службами міста працював у посиленому режимі та опрацював 90% дзвінків мешканців.

Серед найпопулярніших питань, з якими мешканці телефонували в період негоди, — аварійна ситуація із системою електропостачання; необхідність прочистити дощові колодязі та дощоприймальні решітки; протікання даху у житловому будинку. Всі звернення оперативно опрацьовували служби міста", — повідомили у департаменті адміністративних послуг ЛМР.

Звертаємо увагу мешканців! Для смартфонів на операційній системі Android працює мобільний додаток «Гарячої лінії» — 1580 Львів. Додаток дозволяє без дзвінка у кол-центр «Гарячої лінії міста» подавати звернення або переглядати перелік робіт за адресою користувача. Це дуже зручно. Заходьте у Play Market та завантажуйте додаток, комунікуйте з міською радою дистанційно.

Найпопулярніші новини сьогодні

Сьогодні
19 Листопада, 2018 Понеділок
більше новин