Звіт департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради про роботу у 2017 році: ЦНАПи, ЛКП «Ратуша-сервіс» Марія Демчина

Сьогодні, 5 лютого, відбувся звіт департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради за проведену роботу у 2017 році. Директор департаменту Валентина Бартошик розповіла, що торік у Львові відкрили два нові ЦНАПи та запровадили чимало нових сервісів, які можна отримати в центрах. Загалом впродовж року ЦНАПи відвідало 455 тисяч осіб, що вдвічі більше, ніж у 2016 році. Крім того, впродовж року понад 460 тис. осіб відвідали вежу Ратуші.


«Мешканець має витрачати мінімум часу і отримати якісний сервіс. Тому в кожному районі міста ми відкриваємо центр надання адміністративних послуг, який працює за єдиним стандартом роботи. У 2017 році ми відкрили офіс на вул. Генерала Чупринки – це Франківський район, і також пішли далі та почали відкривати центри у віддалених районах. Перший такий офіс відкрили на Рясне на вул. Шевченка в серпні цього року», - розповіла директор департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради Валентина Бартошик.

Загалом у Львові функціонує Центр надання адміністративних послуг на пл. Ринок, 1, та 6 територіальних підрозділів у кожному районі міста: вул. К. Левицького, 67, вул. І. Виговського, 32,  пр. Червоної Калини, 72а,  вул. М. Хвильового, 14а, вул. Ген. Чупринки, 85, вул. Т. Шевченка, 374.

Всі офіси ЦНАП поділені на такі функціональні зони: рецепція («Інформаційна довідка»), зала очікування та написання заяв, операційні зали, дитяча зона, також є побутові зручності,  доступ до інтернету, WI-FI, комп’ютери вільного доступу. Встановленні пост-термінали для оплати платних адміністративних послуг на місці, а також є можливість оплати готівкою через банківський термінал самообслуговування. Окрім того, впроваджено електронну систему керування чергою. Для зручності відвідувачів діє послуга «Кур’єрська доставка» - доставлення результатів адміністративної послуги у вказане заявником місце. Приміщення територіальних підрозділів обладнані  для відвідувачів з особливими потребами: є мнемосхемами для людей з вадами зору, а також враховані потреби маломобільних груп населення (пандуси тощо).

Зі слів Валентини Бартошик, у 2017 році Центри надання адміністративних послуг, які надають 269 послуг, відвідали 455 тисяч осіб, що вдвічі більше, ніж минулого року. Адміністратори Центру зареєстрували 285 447 вхідних документів, що на 54,5% більше, ніж у 2016 році, та на 191% більше, ніж у 2015 році. Із всієї кількості вхідних документів, зареєстрованих у 2017 році,  найбільшу частину складають звернення фізичних осіб – 114 643. Звернень юридичних осіб – 34 592. Документів від органів державної влади одержано 43 027 (на 5,7% більше, ніж у 2016 році).

Також протягом 2017 року зареєстровано 3970 громадян на особистий прийом до керівників виконавчих органів Львівської міської ради (це на 2,4% більше, ніж у 2016 році

Як зазначила Валентина Бартошик, ЦНАПи у 2017 році надали 62 585 адміністративних послуг державних органів влади (серед них – послуги Головного управління Державної міграційної служби, Відділ Держгеокадастру у м. Львові, Департамент  Державної архітектурно-будівельної інспекції, Департаменту екології ЛОДА, Головного управління Держпраці та ін.). Послуг Львівської міської ради, серед яких найбільш затребуваними послугами є питання районних адміністрацій, питання управління державної реєстрації, питання архітектури, Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у м. Львові та земельні питання. Загалом надано 121 400 послуг. Також видано у ЦНАПах понад 17 видів дозволів.

Серед нових сервісів, які запрацювали в ЦНАПах у 2017 році, то це консультації для підприємців, послуги Сервісного центру МВС, електронна реєстрація в дитячі садочки та ін.

Так, у ЦНАПі на вул. К. Левицького, 67 запроваджено послуги Сервісного центру МВС, а саме послуги з обміну посвідчень водія, видача довідок про несудимість та надання консультацій з усіх видів послуг МВС. Також планується впровадження нових послуг сервісного центру МВС, які будуть надаватись через ЦНАПи, а саме: реєстрація нових транспортних засобів іноземного та вітчизняного виробництва; перереєстрація транспортних засобів у зв’язку із зміною найменування та адреси юридичних осіб, прізвища, імені чи по-батькові, місця проживання фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів; зняття з обліку транспортних засобів у зв’язку з вибракуванням їх у цілому.

Також у ЦНАПах запроваджено сервіс «Консультації для підприємців»,  особливостями якого є: підтримка працюючих підприємців та навчання  для початківців. Додатковим сервісом в ЦНАП є електронна реєстрація в дитячі навчальні заклади м. Львова, яким можуть скористатись мешканці, бажаючі записати своїх діток в дитячі садки м. Львова.

З 1 до 15 листопада 2017 року тривало голосування за проекти громадського бюджету міста Львова. Мешканці, які не мали можливості проголосувати самостійно за допомогою  Bank ID на сайті  https://lviv.pb.org.ua/ або https://gb.city-adm.lviv.ua/ в дома чи на роботі, мали змогу звернутися у Центр надання адміністративних послуг. Через ЦНАП проголосувало 32 830 мешканців.

Разом з тим, у ЦНАП можна отримати швидкі послуги (одразу на місці), такі як: витяг з Державного земельного кадастру; витяг з Єдиного Державного реєстру.

«Великий акцент ми робимо на підвищені фахового рівня працівників, щоб клієнт відчував максимальний комфорт і повагу, отримував якісну і фахову допомогу. Протягом 2017 року працівники взяли участь у понад 80 навчаннях, семінарах, тренінгах на теми «Командоутворення», «Стресостійкість», «Тайм-менеджмент», Інклюзивність» Окрім того, Львів став одним із ініціаторів створення Всеукраїнської асоціації центрів надання адміністративних послуг», - зазначила Валентина Бартошик.

Важливо те, що торік було оптимізовано 80% послуг, які надає ЦНАП, а служба підтримки ЦНАП опрацювала 69 374 дзвінків та 7 898 електронних звернень. Також 16% мешканців взаємодіяли з владою дистанційно, а саме через електронні звернення, сервіс «задай запитання», запис на прийом до посадовців через сайт Львівської міської ради, соціальні мережі Facebook, Особистий кабінет мешканця. Також впродовж року до Львівської міської ради надійшло 940 повідомлень про проведення у м. Львові масових заходів, що на 12,5% менше, ніж у 2016 році (1075).

«Основним показником  ефективності роботи Центру є кількість відвідувачів, які очікували в Центрі на подання документів менше 15 хвилин. У 2017 році цей показник піднявся 79%. У 2016 році цей показник був 68%», - зазначила Валентина Бартошик.

Окрім того, у 2017 році понад 460 тис. осіб відвідали вежу Ратуші.

«Наше комунальне підприємство «Ратуша-сервіс» надає автотранспортні послуги, послуги з прибирання та обслуговування нежитлових приміщень, екскурсійні послуги з відвідування вежі Ратуші. У 2017 році понад 460 тис відвідувачів відвідали вежу Ратуші. Найбільша кількість відвідувачів вежі спостерігається у літній період року», - підсумувала директор департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради Валентини Бартошик.

Найпопулярніші новини сьогодні

20 Лютого, 2018 Вівторок
19 Лютого, 2018 Понеділок
більше новин