На площі Ринок відкрили оновлений туристично-інформаційний центр Уляна Шпуляр

Щорічно кількість гостей міста зростає. Одним з місць, куди туристи звертаються найчастіше, є туристично-інформаційні центри (ТІЦ). Відтак, для того, щоб гості Львова могли відчути його атмосферу одразу, мерія прийняла рішення провести ребрендинг та редизайн ТІЦів. Центр на площі Ринок став першим закладом, який повністю оновили.


Львів – привітне, гостинне та відкрите для світу місто, яке вдало поєднує у собі старовинну історію та прогресивні технології. Саме ці якості об’єднали і втілили у новому дизайні туристично-інформаційного центру на площі Ринок – місце, де зустрічають, консультують та допомагають гостям Львова.

«З послуг, які зараз надає оновлений центр туристичної інформації є: продаж квитків, зокрема, сьогодні вже можна купити квитки на електротранспорт та місячні квитки. Також згодом буде впроваджена картка туриста, яка буде 3 і 5-денна, туристи, які перебувають в нас в гостях декілька днів, зможуть її придбати, щоб зручно пересуватися на нашому транспорті. Також вже сьогодні, ми продаємо групові та збірні екскурсії по місту, а також по Львівській області і є можливість замовити індивідуальну екскурсію у наших центрах.

Крім того, в нас можна замовити інтерактивні квести по місту, які закачуються на мобільний телефон і людина може пройти декілька етапів і далі отримати подарунковий приз. Можна придбати книги про Львів та про інші міста, путівники та карти.

Звичайно, ми продовжуємо надавати безкоштовну інформацію про події, тижневий календар подій, безкоштовні карти та путівник по місту Львову.

З нових послух, які ми плануємо впровадити найближчим часом: продаж квитків на події в театрах, музеях, продаж квитків на залізничний транспорт, бронювання житла і багато інших послух, які сьогодні туристи отримують. Тому що, мета центру: не лише надати інформацію, а щоб турист в одному місті міг отримати максимум послуг.

І ще одним важливий проект, над яким ми зараз працюємо - це Lviv City Card. Це картка туриста, яка буде включати в себе транспорт. Це буде 3 і 5-ти денна картка на електротранспорт, із провадженням електронного квитка – це буде загальна транспортна картка та входи в музеї та інші, цікаві для туриста місця», - розповіла Мар’яна Олеськів, директор ЛКП «Центр розвитку туризму м. Львова».

«Дуже важливо, щоб саме наповнення цієї інформації, яку ви подаєте, було актуальним і перевірено-гарантованим. Людина, яка приїжджає до Львова, якщо поп’є десь кави і ця кава буде смачна – то вона буде усім говорити, що кава смачна. Якщо вона вип’є нехорошу каву – то вона 10 людям розкаже, яка у Львові погана кава. Тому від вашої інформації залежить дуже багато», - додав  Андрій Садовий, міський голова Львова, відвідуючи оновлений офіс Центру туристичної інформації.

В приміщенні ТІЦу спробували створити вільний та комфортний простір для гостей міста, без жодних бар'єрів між відвідувачами та консультантами.

У залі є все необхідне для детального інформування гостей:

•        touch screen екран, де є вся необхідна інформація про місто (готелі, хостели, заклади харчування, календар подій, мистецькі заходи, визначні місця та ін).

•        Безкоштовний WI-FI

•        Привітні та клієнтоорієнтовані консультанти.

У центрі залу розмістили три столи, які утворюють єдину концепцію, але виконують різні функції:

- на одному розташований інформаційний touch screen екран;

- другий стіл з промо та інформаційною продукцією;

- також є стіл, де відвідувачі можуть нотувати або ж позначати корисну інформацію.

Основним кольором нового ТІЦу обрали помаранчевий – яскравий, сучасний колір, який може нагадувати колір випаленої цегли, що є характерно для міста зі старовинною архітектурою.

«Стилістично команда в цьому приміщені спробувала зробити нове в старому. Тому приміщення отримало чіткий поділ на рівні:

- нижній - це ніби щось нове, сучасне, утворене ламаними лініями, активними динамічними формами, які підкреслені різними відтінками сірого кольору та спонукають до руху;

- верхній - навпаки, округлі, м'які форми, спокійні тони, з менш виразною фактурою, що створює відчуття затишку.

Ми навмисне загострили контраст між «старим» і «новим», щоб показати Львів як місто контрастів», - розповідає Мар’яна Олеськів.

У проекті намагалися врахувати і економічну складову.

Щоб перевести ТІЦ на самоокупність, тут будуть продавати книги, атласи, путівники, сувенірні видання, на яких буде спеціальне маркування.

Також на платній основі будуть розміщуватись рекламні флаєри від різних закладів харчування, готелів, служб таксі тощо.

Кошти з міського бюджету використані на оновлення інтер'єру ЦТІ: ремонтні роботи - 220000 грн; меблі - 630000 грн; оздоблювальні елементи та техніка - 100000 грн. Загалом - 950 тис. грн.

Нагадаємо, центр туристичної інформації є одним із трьох відділів ЛКП «Центр розвитку туризму м. Львова».

Перший Центр туристичної інформації у Львові було відкрито у 2010 році. У 2012 році до Євро 2012 було відкрито Центри туристичної інформації (ЦТІ) на Залізничному вокзалі та в аеропорту.

Відвідування ЦТІ з 2010 до 2016 роки зросло на 500% з 14 до 70 тисяч гостей в рік.

У 2016 році - 46% відвідувачів були іноземними громадянами. ТОП 5 іноземних ринків у 2016 році це – Польща, Білорусь, Туреччина, Німеччина, США.

В листопаді 2016 року на сесії міської ради змінили назву з ЛКНП «Центр розвитку туризму м. Львова» на ЛКП «Центр розвитку туризму м. Львова».

У травні 2017 року завершені роботи з оновлення інтер’єру Центру туристичної інформації.

З початком роботи над комерціалізацією діяльності підприємства вже залучено близько 200 тисяч гривень позабюджетних коштів, з них 26 тисяч після початку продажів у ЦТІ у травні.

відео: Андрій Андрух

Найпопулярніші новини сьогодні

20 Квітня, 2018 П'ятниця
19 Квітня, 2018 Четвер
більше новин