«Треба мотивувати громаду долучатися до онлайн-послуг», - Х.Пейчева Романа Куць

У Львові, 20-21 жовтня, на новій експериментальній локації ZAVOД [ https://www.facebook.com/ZavodPublic/ ] триває Форум електронного врядування 451Е. У межах Форуму Соціологічна агенція «ФАМА» презентувала оновлене дослідження ринку електронного врядування, за статистикою якого кожен четвертий мешканець міста Львова не знає про електронні послуги, які надає Львівська міська рада. 


«Ми провели опитування серед людей, які проживають у Львові, і в результаті отримали статистику про обізнаність мешканців міста у сфері надання онлайн-послуг Львівської міською радою.

  • Послуга «Запис на прийом до посадовця» – 27% з опитаних мешканців знають, що існує такий сервіс, користуються послугою 16% з них, задоволена половина.
  • Послуга «Звернення до посадовців ЛМР і виконавчих» – 22% з опитаних мешканців знають, що існує такий сервіс, користуються послугою 22%, задоволена більша половина
  • Послуга «Запит на подання публічної інформації» – 16% з опитаних мешканців знають, що існує такий сервіс, користуються послугою 5% користувався, половина задоволена.
  • Послуга «Звернення в ЦНАП» – для 33% з опитаних мешканців знають, що існує такий сервіс, користуються 16%, 2/3 задоволені.
  • Послуга «Попередній запис у чергу ЦНАПу»– 19% з опитаних мешканців знають, що існує такий сервіс, користуються 70% з них, більша половина задоволена.
  • Послуга «Відгук про якість обслуговування у ЦНАПАх» – 18 з опитаних мешканців знають, що існує такий сервіс, користуються 71% користувачів, половина задоволена.
  • Послуга «Електронні петиції» – 20% з опитаних мешканців знають, що існує такий сервіс, користуються послугою 27%, 80% - задоволені.
  • Послуга «Громадський бюджет міста» – 14% з опитаних мешканців знають, що існує такий сервіс, користуються послугою 15% з них, задоволені – 73%.
  • Послуга «Оплата комунальний послуг онлайн» – 33% з опитаних мешканців знають, що існує такий сервіс, користуються послугою 47%, 81% - задоволені.
  • Послуга «Запис на прийом до лікаря» 33% з опитаних мешканців знають, що існує такий сервіс, користуються послугою 41% з них, 56% - задоволені.
  • Послуга «Запис у чергу в дитячий садочок» – 30% з опитаних мешканців знають, що існує такий сервіс, користуються послугою 36%, половина з них задоволена.
  • Послуга «Транспортні послуги» – 44% з опитаних мешканців знають, що існує такий сервіс, користуються послугою 22%, задоволені 2/3.
  • Послуга «Оплата проїзду через Q-код» - 44% з опитаних мешканців знають, що існує такий сервіс, користуються послугою 27%, 71% - задоволені
  • Послуга «Особистий кабінет мешканця» – 62% з опитаних мешканців знають, що існує такий сервіс, користуються послугою 9%, половина з них задоволена.

Якщо взяти статистику по «Особистому кабінеті мешканця», то цей сервіс налічує 7148 користувачів – це менше 2% всього повнолітнього населення Львова.

У топ-5 послуг ввійшли: транспортні додатки, оплата проїзду за допомогою  Q-кодів, запис на прийом до лікаря, оплата комунальних послуг, запис у чергу у садочок.

Рівень задоволеності є досить високий – найбільша оцінка за послугу «Оплата комунальних послуг онлайн». Найменше мешканці задоволені послугою «Запис у чергу в дитячий садочок» і послугою «Запит на отримання публічної інформації».

У результаті нашого дослідження ми зрозуміли, що кожен четвертий львів’янин не проінформований і не знає про існування електронних послуг, які надає Львівська міська рада. Нам варто залучати більше інструментів, аби підняти рівень проінформованості мешканців, треба мотивувати громаду долучатися до онлайн-послуг», - зазначила Христина Пейчева, представник Соціологічної агенції «ФАМА».

Довідка

«Соціологічна агенція Фама» пропонує широкий спектр дослідницьких технологій. У їх розпорядженні наявні різноманітні види соціологічних досліджень (анкетування, інтерв’ювання, фокус-групи, глибинні інтерв’ю, соціометрія, таємний покупець тощо), які дозволяють отримувати саме ту інформацію, яка цікавить людей, для досягнення найкращого результату.

Найпопулярніші новини сьогодні

24 Січня, 2018 Середа
23 Січня, 2018 Вівторок
більше новин