Дошки оголошень. Як виділити оголошення на загальному фоні


Люди часто розміщують оголошення на дошках. І багато хто не замислюється що і як пише. Звичайно, можна написати багато оголошень, розмістити їх на всіх дошках і чекати багато дзвінків. Але! Якщо об'яви не цікаві, то читати їх не будуть, дзвонити - тим більше. І не важливо скільки оголошень розміщено.

Давайте розберемося з найчастішими помилками при створенні оголошень і з'ясуємо як зробити рекламу більш привабливою. 


Що неправильно: орфографічні помилки в заголовку, розміщення вакансії в розділі автозапчастин.


Що правильно: зрозумілий заголовок, багато світлин, докладний опис.

Структура. Звідки руки ростуть

Гарне оголошення складається з декількох частин:

  • Заголовок — Тема - що продаємо або купуємо;

  • Описание — що саме, в якому стані;

  • Світлини — як виглядає товар;

  • Заклик до дії і контакти — провокуємо зателефонувати, купити та ін.

А тепер по порядку і більш детально.

Заголовок. Як корабель назвеш

Перше, що майбутній покупець побачить на дошці оголошень заголовок. І для того, щоб "зачепити" погляд, у вас є одна-дві секунди. Якщо погляд покупця на вашому заголовку не зупиниться, то він оголошення не прочитає і, тим більше, нічого не купить.

С
тандартний заголовок складається з назви товару, привабливий — несе в собі ще й вигоду для покупця. Якщо ви займаєтеся, наприклад, нерухомістю, то на самому початку заголовка можете уточнити: ви продаєте нерухомість або здаєте в оренду. Для акційних пропозицій або знижок можна додати термін дії. Це додатково простимулює зайти на сторінку і прочитати оголошення.

Неправильно:

  • Не втрачайте свій шанс (Про що йде мова?)

  • Майстер масажу (Продається або здається в оренду? А може автор просто хвалиться?)

Правильно:

  • Фотоапарат Nikon D90 + 18-105 kit + карта пам'яті 32 ГБ, в ідеальному стані

  • Економний комплексний ремонт під ключ будь-якої складності

Опис. Розмір має значення

Дошки оголошень в мережі інтернет і дошки оголошень біля під'їзду відрізняються дуже сильно. У реальному світі друк коштує дорого, великі листи наклеювати важко ... Тому оголошення зазвичай дуже короткі, а всі подробиці з'ясовуються по телефону.

У світі віртуальному все інакше. На рекламних сайтах для кожного оголошення виділяється ціла сторінка. І як же рекламодавці користуються такою кількістю вільного місця?


Що не зазначено: покоління, ціна, терміни доставки і монтажу та ін.


Що не зазначено: від чого лікує, які протипоказання, ціна, об'емы упаковки, світлини та все інше

Інший крайній випадок. Ви дізналися що таке SEO, пізнали міць ключових слів і намагаєтеся просунути своє оголошення в пошукових системах. Я вас розчарую. Такі методи на сайтах оголошень не працюють. У ТОП ви швидко не потрапите, а по позиціях нижче третьої клацають менше 10% людей. Не робіть ставку на пошукових роботів. Зверніть увагу на людей. Вони ваше оголошення знайдуть швидше, ніж пошукові роботи, а простирадло з ключових слів ніхто читати не буде.


Що неправильно: текст оголошення написаний для пошукових роботів, дівчатам зрозуміти текст важко.

Що писати?

В описі потрібно відповісти на наступні питання:

Що ви продаєте? Опишіть найважливіші характеристики. Якщо не знаєте що писати, то подивіться оголошення конкурентів. Прочитайте як вони описують свої товари і послуги і візьміть собі все найкраще.

Скільки це коштує? Ціна - це найважливіше, що цікавить покупця під час вибору. Якщо ви не вказали ціну, готуйтеся до безлічі дзвінків з одним питанням: "Скільки коштує?". Краще оідразу напишіть за скільки ви готові продати свій товар.

Чому потрібно купити? "Батько маркетингу" Філіп Котлер колись сказав: "Коли люди купують дриль, їм потрібна не сама дриль, а дірки в стіні". Коли людина купує товар або замовляє послугу, вона хоче отримати певну користь. Напишіть яким чином ваш товар або послуга можуть принести користь майбутньому покупцеві.


Що правильно: текст оголошення написаний грамотно та легко читається.

Світлини. Замість тисячі слів

Оголошення про продаж товару без його фотографії нагадує продаж кота в мішку. Начебто кіт є, але невідомо який він. І навіщо тоді його купувати, якщо поруч продається пухнастий красень? Оголошення зі світлинами завжди виглядають привабливіше. Тому підходьте до цього питання з особливою увагою. І на обкладинку оголошення виставляйте найвдаліше фото.


Що неправильно: світлини вбиральні, м'яко кажучи, непривабливі.

Якщо ви хочете продати дорогу річ або послугу підготуйтеся. Змахніть пил з плазми, помийте авто, викличте клінінгову службу в квартиру ... І запросіть фотографа!

Якщо ваша річ коштує недорого, ви завжди можете зробити фото на свій телефон. В епоху цифрових технологій камери вбудовані практично в усі пристрої.

Що важливо памя'тати:

  • Зображення мають бути чіткими. Світлини не повинні виглядати як розмита пляма. Дайте покупцеві можливість розглянути те, що він може купити.

  • Світлин має бути декілька. Покажіть ваш товар з різних сторін і ракурсів. Окремо зробіть кілька фотографій з деталями. Наприклад, серійний номер пристрою, важливі частини обробки приміщень або одягу та ін.

  • Використовуйте контрастний фон. Світлий предмет на темному тлі і темний або яскравий предмет на світлому фоні.

  • Вибирайте найбільш вдалий ракурс. Наприклад, з одного кута кімната може здаватися більше. Якщо кімнату знімати не на рівні очей, а опустити камеру трохи нижче, то стелі будуть здаватися вище.


Що правильно: світлина чітка, вдалий ракурс, гарне освітлення.

Контакти. Дзвони мені, дзвони

Кінцівка Вашого оголошення не менш важлива, ніж його початок (заголовок). Ви хочете, щоб покупець подзвонив? Не соромтеся - прямо скажіть йому про це. Напишіть оголошення так, щоб у покупця не залишилося ні найменшого сумніву, що йому необхідно робити далі. Спонукайте його, мотивуйте!

Декілька прикладів:

  • Замовляйте у нас

  • Дзвоніть за телефонами

  • Звертайтеся за адресою

І далі вкажіть всі можливі способи зв'язку з вами: номери телефонів, адреса магазину, електронну пошту, сайт ...

Є ще один маленький нюанс, про який багато хто забуває — час для зв'язку. Правда, згадують про нього досить швидко, після першого раптового дзвінка опівночі або на світанку неділі. Кому як пощастить. Підготуйтесь заздалегідь і напишіть коли вам можна дзвонити.


Що правильно: два заклику до дії, кілька видів контактів, час для дзвінків і візитів

Сподіваюся, тепер ви розібралися, як правильно написати оголошення. Тому посуваємо клавіатуру ближче та починаємо писати своє оголошення.

Найпопулярніші новини сьогодні

14 Липня, 2018 Субота
13 Липня, 2018 П'ятниця
більше новин