Львів отримає майже 40 мільйонів євро на організацію безпеки дорожнього руху: що зміниться на дорогах


В понеділок, 9-го липня, уряд України та Європейський Інвестиційний Банк підписали угоду щодо впровадження проекту з безпеки дорожнього руху, в межах якого Україна отримає 75 мільйонів євро. Кошти розподілять між шістьма містами, зокрема й Львовом, які подавали свої заявки на участь в проекті.

Про це на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook написав віце-прем'єр-міністр, міністр регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Геннадій Зубко, інформує сайт 032.ua.

Журналіст нашого видання спробував з’ясувати, що це за проект, скільки кредитних грошей отримає наше місто та як саме їх планують витратити.

В рамках реалізації цього проекту в Україні сподіваються запровадити заходи, які дозволять значно знизити рівень смертності внаслідок ДТП на автошляхах нашої країни Зокрема, планується реалізувати наступні ідеї: 

 За словами керівника відділу стійких транспортних систем комунального підприємства «Львівавтодор» Павла Сирватки, основна ціль цього проекту – зменшення кількості ДТП з із загиблими, пораненими людьми.

Так, за даними патрульної поліції Львівської області у 2017 році на території Львова сталося 920 ДТП, в яких загинуло 45 людей, а ще 1203 людини отримали травми різного ступеня важкості. 

“Якщо в якомусь місті замість однієї смертельної ДТП буде аварія лише з пошкодженими автомобільними бамперами – буде дуже добре. Тобто, загалом підхід такий, що нас цікавить не кількість пошкоджених бамперів, а кількість врятованих людських життів”, - розповів Сирватка.

Читайте також: У Львові з’явився проект реконструкції вулиці Вітовського: що хочуть змінити.

Крім того, отримання кредитних коштів в рамках цього проекту, дозволить нашому місту більш комплексно вирішувати питання безпеки під час ремонту чи реконструкції вулиць, перехресть міста.

“Цей проект дозволить використовувати містам кошти суто на безпеку дорожнього руху для того, щоби не було таких питань, що ми цю вулицю реконструюємо, а цю ні. Часто не потрібно вкладати великі гроші в перекладання свіжого асфальту на ще більш свіжий, а потрібні більші суми лише на більш розтягнуті по географії заходи”, - зазначає Сирватка.

Представник “Львівавтодору” зазначає, що в рамках заходів, які будуть реалізовуватися в місті, отримають користь всі мешканці, адже їхній час в дорозі буде скорочуватись завдяки реконструкції та впорядкуванню перехресть і вузьких місць, де постійно виникають затори.

"Львівавтодор» запланував облаштувати в місті декілька кільцевих транспортних розв’язок. Зокрема, в планах підприємства облаштувати кільця на перехрестях вулиць Стрийська – Наукова, Зелена – Сихівська, Городоцька – Сяйво, Мазепи – Замарстинівська – Варшавська, поворот на Рясне-2. Крім того, в місті проведуть реорганізацію руху на кільцевих перехрестях вул. Зелена – Луганська та вул. Володимира Великого з вул. Княгині Ольги та з вул. Кульпарківської. Планується також встановлення 20 нових та заміна близько 100 старих світлофорів.

“Нам треба реконструювати близько 15 світлофорів на рік, адже зараз у нас є світлофори, встановлені ще у 1970-80-х роках, які постійно виходять з ладу”, – каже Сирватка.

Нові світлофори будуть працювати в режимі “зеленої хвилі”, що дозволить підвищити пропускну здатність вулиць і зменшити затори на 10%. Відбудуться також зміни в організації дорожнього руху на 42 ділянках, які визнанні місцями високої концентрації ДТП та на основних магістралях, де постійно виникають затори. Загалом у планах “Львівавтодору” - реогарізувати рух на 90 км магістральних вулиць.

Читайте також: Чому у Львові хочуть збудувати мале транспорте кільце.

Ще за кредитні кошти в місті збудують 120 км велодоріжок три велопішохідні мости над залізницею на Підзамчі, між вул. Любінською і Городоцькою та між вул. Рудницького і Боткіна. Також проектанти планують зменшити транзитний рух через житлові зони та двори, облаштувати в місті нові пішохідні зони та мале транспортне кільце навколо центру Львова, встановити електронні табло та розклад руху на зупинках громадського транспорту та облаштувати зупинки, замінити тролейбусні мережі на частинах вул. Стрийської та Зеленої.

Читайте також: Велоінфраструктура Львова: де і коли у Львові збудують нові велодоріжки.

За словами Сирватки, остаточний перелік планів затвердять після того, як стане відомою кінцева сума кредиту, яку отримає Львів.

Як розповіли журналісту 032.ua в прес-службі міської ради Львова, наше місто ще у 2016 році подавало заявку на отримання 37,8 мільйонів євро на втілення проекту. Однак яку саме суму отримає місто наразі ще невідомо.

“Крім нашого міста свої заявки подавали ще шість міст. І тоді мова йшла про те, що сам проект отримає фінансування на 150 мільйонів євро, які розділять між містами-заявниками. Однак вчора з’явилася інформація, що між урядом та ЄІБ була підписана угода на 75 мільйонів євро. В управлінні інвестицій ще не бачили тексту угоди, тому наразі ще складно говорити про те, яку суму отримає наше місто”, - зазначили в прес-службі міської ради.

Читайте також на нашому сайті:

Куди поїде тролейбус: у Львові планують збудувати чотири нові тролейбусні лінії.

Сихів та центр міста планують з’єднати велопішохідним маршрутом: як це буде.

Найпопулярніші новини сьогодні

24 Вересня, 2018 Понеділок
більше новин