У Львові нелегально працюють кілька автостанцій: як це можливо?

Впродовж останнього місяця в інформаційному просторі Львова постійно виникають чути про те, що кілька автостанцій нашого міста, які приймають приміські автобуси, працюють незаконно. Сайт 032.ua виріши


Впродовж останнього місяця в інформаційному просторі Львова постійно виникають чути про те, що кілька автостанцій нашого міста, які приймають приміські автобуси, працюють незаконно. Сайт 032.ua вирішив розібратись з цією ситуацію.

Які автостанції у Львові працюють незаконно.

За останньою інформацією, нелегальними автостанціями в місті є одразу чотири: АС “Двірцева”, яка розташована на площі навпроти головного залізничного вокзалу, АС №5 на вулиці Зеленій, яка приймає автобуси Ходорівського та Перемишлянського напрямку, АС №3, що на вулиці Петлюри та АС “Західна”, на вулиці Городоцькій.

Чому автостанції визнали нелегальними?

Причини є різними. Наприклад, діяльність АС на площі Двірцевій у жовтні цього року заборонивЛьвівський апеляційний адміністративний суд. Однак власник автостанції оскаржив рішення у Вищому адмінсуді України. Розгляд касації станом на сьогодні ще триває, а автостанціє продовжує працювати. 

А вже за місяць стало відомо, що Державна служба України з безпеки на транспорті позбавила атестації ще 2 автостанції у Львові: АС №3, що на вулиці С. Петлюри і АС «Західна», що на вулиці Городоцькій.

Як розповів кореспонденту нашого видання в.о. начальника відділу організації пасажирських перевезень Державної служби України з безпеки на транспорті Іван Тришкалюк, ці  автостанції втратили атестат після перевірки спеціальної комісії, яка виявила значні недоліки в роботі АС.

Так, на автостанції “Західній” спеціалісти “Укртрансбезпеки” виявили відсутність камер схову для ручної клажі багажу, платформ для посадки/висадки пасажирів, кас, пристосованих для маломобільних осіб та інше. Схожі проблеми були виявлені й на автостанції, що на вулиці Петлюри.

Чи працюють наразі ці автостанції.

Жодна із автостанцій, насправді, свою роботу не зупинила. Втім, нічого дивного в цьому немає, адже кінцеве рішення щодо діяльності АС приймає не Держслужба з питань безпеки на транспорті.

Так, за словами Тришколюка, право на відкриття чи закриття автостанцій належить компетенції органам місцевої влади.

З нашого боку ми проінформували органи місцевого самоврядування про те, що цим автостанціям анульовано свідоцтво про атестацію. Відповідно, допоки в обласній адміністрації не вирішать відкликати звідти перевізників, вони будуть там працювати”, - сказав Тришколюк.

Водночас, у Львівській ОДА нам підтвердили факт отримання листа від “Укртрансбезпеки”. У свою чергу, обласна влада 30-го листопада  скерувала лист на їм’я міського голови Львова Андрія Садового, з вимогою визначити кінцеві зупинки на території міста з метою забезпечення належної якості послуг, які будуть отримувати паажири приміських та міжміських сполучень.

Станом на сьогодні відповіді від Андрія Садового ми досі не отримали”, - сказав т.в.о директора департаменту дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської ОДА Роман Кокотайло.

Тоді, чому ж автостанції продовжують працювати? Як виявилося, відповідь на це питання доволі проста.

Вони не здійснюють касово-станційне обслуговування, тобто там не продають квитки. Там цього не роблять. Немає жодного дозвільного документу на ліквідацію, закриття, демонтаж. Є просто анульований сертифікат, який не надає права здійснювати станційно-касове обслуговування”, - розповів Роман Кокотайло.

Нагадаємо, що восени 2016 та 2017 років, міська влада Львова погодила з ЛОДА рішення про те, що приміські маршрути зупинятимуть на АС№3 та АС "Західна", а не на площі Двірцевій.

Читайте також на нашому сайті: 

ТОП-5 музичнихгуртів, родом зі Львова.

Найпопулярніші новини сьогодні

14 Грудня, 2017 Четвер
більше новин