До Положення про Громадський бюджет внесено зміни

Сьогодні, 22 березня, на пленарному засіданні сесії Львівської міської ради внесли зміни до ухвали № 632 від 30.06.2016 р. «Про затвердження Положення про громадський бюджет міста Львова».


«Для удосконалення умов подання та голосування за проекти громадського бюджету управлінням «Секретаріат ради» було ініційовано консультації з громадськістю щодо внесення змін до Положення про громадський бюджет м. Львова. В рамках консультацій відбулась зустріч з мешканцями для обговорення внесення змін до Положення. Крім цього було проведено електронне опитування серед авторів проектів 2016 та 2017 року», - зазначив Юрій Лукашевський, начальник управління «Секретаріат ради».

«На сесії підтримали внесення змін до Положення про громадський бюджет Львова - 53 «за». Для удосконалення процесу командою Громадського бюджету Львова було проведено електронне опитування серед авторів проектів, консультації з громадськістю та відкриту зустріч-обговорення пропонованих змін. Отож, ключові зміни Громадського бюджету 2018:

- Встановлено поділ проектів на дві категорії: «Освітні проекти» та «Інші проекти» 

- «Освітні проекти» - це проекти, реалізація яких стосується приміщень або територій шкіл, дошкільних навчальних закладів, закладів професійно-технічної освіти, вищих навчальних закладів, крім закладів позашкільної освіти

- «Інші проекти» - це проекти, реалізація яких не стосується приміщень або територій шкіл, дошкільних навчальних закладів, закладів професійно-технічної освіти, вищих навчальних закладів

- «Інші проекти» не можуть становити менше 40 % від загальної кількості проектів-переможців у поточному році. Тобто проекти, які не пов’язані зі сферою освіти, мають гарантовану квоту у 40% та можливість для конкуренції за всі 100% коштів

- У разі, якщо реалізація проекту передбачає використання земельної ділянки, приміщення чи іншого об’єкта, вони повинні належати до власності територіальної громади м. Львова (м. Винники, смт. Рудно, смт. Брюховичі) та не перебувати у користуванні (оренді) фізичної та/або юридичної особи, засновником якої не є Львівська міська рада

- Розміщення, реконструкція чи ремонт дитячих та спортивних ігрових майданчиків на території міста Львова в рамках проекту можливі лише за адресами, передбаченими схемою розміщення дитячих та спортивних ігрових майданчиків

- Профільний виконавчий орган протягом 21 календарного дня з дня отримання проекту здійснює його аналіз, у тому числі уточнень до кошторису. Якщо протягом 21 календарного дня з дня отримання проекту, від профільного виконавчого органу зауважень не подано вважається, що профільний виконавчий орган не має таких зауважень до проекту і такий проект допускається до голосування

- На території Центру надання адміністративних послуг забороняється здійснювати агітацію та переконувати проголосувати за окремо взятий проект чи проекти», - прокоментував Орест Файфурка, начальник відділу громадського партнерства.

Для розгляду поданих пропозицій управлінням «Секретаріат ради» створено робочу групу, до складу якої увійшли депутати Львівської міської ради, представники громадськості та автори великих проектів – переможців. Членами робочої групи було опрацьовано усі пропозиції та зауваження до Положення та запропоновано такі зміни:

- Встановлено поділ проектів на дві категорії: «Освітні проекти» (це проекти, реалізація яких стосується приміщень або територій шкіл, дошкільних навчальних закладів, закладів професійно-технічної освіти, вищих навчальних закладів, крім закладів позашкільної освіти) та «Інші проекти» (це проекти, реалізація яких не стосується приміщень або територій шкіл, дошкільних навчальних закладів, закладів професійно-технічної освіти, вищих навчальних закладів. Такі проекти не можуть становити менше 40% від загальної кількості проектів-переможців у поточному році).

- Розмір громадського бюджету Львова на наступний рік визначається у бюджетній резолюції, за результатами першого півріччя поточного року, до початку подання проектів.

- У разі, якщо реалізація проекту передбачає використання земельної ділянки, приміщення чи іншого об’єкта, вони повинні належати до власності територіальної громади м. Львова (м. Винники, смт. Рудно, смт. Брюховичі) та не перебувати у користуванні (оренді) фізичної та/або юридичної особи, засновником якої не є Львівська міська рада.

- Розміщення, реконструкція чи ремонт дитячих та спортивних ігрових майданчиків на території міста Львова в рамках проекту можливі лише за адресами, передбаченими схемою розміщення дитячих та спортивних ігрових майданчиків.

- Профільний виконавчий орган протягом 21 календарного дня з дня отримання проекту здійснює його аналіз, у тому числі уточнень до кошторису. Якщо протягом 21 календарного дня з дня отримання проекту, від профільного виконавчого органу зауважень не подано, вважається, що профільний виконавчий орган не має таких зауважень до проекту і такий проект допускається до голосування.

- На території Центру надання адміністративних послуг забороняється здійснювати агітацію та переконувати проголосувати за окремо взятий проект чи проекти.

- Постійна комісія законності, депутатської діяльності та свободи слова, постійна комісія фінансів та планування бюджету на своєму спільному засіданні відповідно до результатів голосування затверджують рейтинг проектів та визначають перелік проектів, рекомендованих до фінансування за кошти громадського бюджету м. Львова.

- Кількість проектів у категорії “Інші проекти” не може становити менше 40% від загальної кількості рекомендованих до реалізації проектів. Це співвідношення встановлюється для Малих проектів по кожному районі та Великих проектів.

- Обсяг коштів на фінансування проектів Громадського бюджету збільшується на обсяг необхідний для фінансування в повному розмірі проектів, які відповідно до рейтингу отримали часткове фінансування.

Нагадаємо, Громадський бюджет або бюджет участі – спосіб співпраці місцевої влади з мешканцями, коли жителі міста самостійно вирішують, як витратити частину муніципальних коштів. У Львові вже другий рік поспіль мешканці мають можливість реалізувати свої ідеї щодо покращення інфраструктури міста. У 2017 році до програми громадського бюджету долучилось понад 72 тис львів’ян. Загалом було подано 297 проектів на загальну суму 236 062 576 грн. За результатами голосування було визначено 38 проектів – переможців на загальну суму 25 737 173 грн. Реалізація проектів триватиме протягом 2018 року.

Найпопулярніші новини сьогодні

20 Квітня, 2018 П'ятниця
19 Квітня, 2018 Четвер
більше новин